J-la idioter...

Min farmor gick bort för 3år sedan, och hennes bouppteckning är ännu inte klar, trodde allt var klart för ca 1månad sedan så jag gick till banken för att avsluta konton mm, men icke, pga att min far avlidit hade allt gått över till hans bouteckning, vilket ledde till att jag var tvungen att ha tillstånd från min syster, bror och mamma att avsluta kontot. men det fick jag reda på först 1vecka efter att jag varit in dit (var även tvungen att lämna papprena där) Sen idag kunde jag äntligen åka till Motala och hämta pappren. Men kvinnan som jag pratat med vid tidigare besöket satt upptagen och ingen visste vart papprena var, så jag lämna namn och adress och bad dom skicka dom istället.
Sedan nu på kvällen, ringer K-ingen å säger "Jag ber om ursäkt men pappren låg visst här, kan du komma och hämta dom nu?" ...... ?.... ursäkta? jag bor i vadstena, det tar ett tag med bussen och kommer kosta mej 60:- tur&retur. ni skulle ju skicka?

Efter mycke om och men gick dom med på å skicka. blir såååå irriterad....


Träffade en mamma från FL (familjeliv.se) idag, hon va j-ligt trevlig, men inte undra på, hon är ju norrorts brud i grunden. kommer från vallentuna å jag som e från väsby..
Hoppas verkligen vi kan skapa en god vänskap, hon ska hit på torsdag iaf å käka lunch.


Har sytt klart min MT idag, tyvär har jag ingen bra bild på den. ska fixa det sen å lägga in under "mina alster", men där kan ni skåda de fina tossisarna jag sytt åt en liten elin på snart 1år. söta blev dom :-)

Ne nu ska jag ta ett glas saft *MUMS* å sen chilla lite innan jag ska krypa till kojs.
Imorrn blir det bebismassage mellan 9.30-10.30 å sen hem å städa lite.
*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0