Tankar kring det mesta

Igår var jag i Motala och träffa J&J och E&E för en fika och lite trevligt sällskap. När vi stod i kassa vid Lilla Hem kom det fram en snubbe med en stor TV-mick å fråga om jag skulle kunna svara på några frågor, "Visst" tänkte jag. Anna låg tätt mot mitt bröst i min nysydda x-ringsjal och sov så jag visste att hon bara skulle bli glad av att jag stod upp ett tag till så hon fick fortsätta sova. Frågan gällde äggdonation, en fråga jag tänkt väldigt mycke på så mitt svar kom direkt från hjärtat och utan att tänka nå vidare mycke innan (dock så skulle jag vilja ändra mitt svar lite, men det är försent nu).
Jag hoppas dock att folk kommer lägga fokus på Anna väl inlindad i sjalen å inte på mej med mitt ruffs å säkert masscara ända ner på kinderna.

Sen undrar jag lite ang. gratis visning av sjalar. Är folk så giriga att dom inte vill göra detta gratis?
Fick just frågan varför jag visar gratis, varför jag ine tar betalt eller är återförsäljare å säljer sjalar på infoträffar.
Men jag vill ju bara visa folk glädjen med att bära i sjal om man t.ex har problem med ryggen eller liknande,
varför ska jag ta betalt då de är mina vänner som jag även bjudit till mitt hem för en trevlig fika?

Sen funderar jag lite över dessa "nigeriabrev"/"afrikabrev" eller vad nu heter.
Har fått flertal av dessa brev skickade till min mail från olika personer.
Dom lovar än massa pengar bara man låter dem placera sina ärvda-, vunna-, gåvo-pengar på ens konto för att "skydda" dom från sitt eget lands banker där räntorna inte är bra eller vad dom nu påstår.
Jag vet ju att det bara är bluff, att dom i själva verket är ute efter att ta mina pengar,
tror dom att jag är helt dum i huvudet?

Sen så har jag skissat upp ett mönster på en skötväska (vilket jag säkert redan har nämnt) men jag hittar verkligen inte det material jag vill ha den i, Hade tänkt mej bävernylon, men gärna med nå mönster och det finns bara inte, iaf inte vad jag hittat. Så det kommer väl sluta med att den är svart med nå snyggt innerfoder istället. Men vet DU något ställe där de säljer mönstrad bävernylon får du mer än gärna höra av dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0