....

Har varit utan dator ett tag nu, shi va låst man känner sig. Man gör ju typ allt på datorn, men men.

I fredags va jag å Anna på sjalmamma träff i Linköping, det känns så skönt å åka iväg å träffa lite folk,
slippa sitta hemma hela tiden.


Igår fyllde Anna halvåret :) tänk vad tiden går fort. Känns som om det var igår hon låg å sparkade i magen å man var så himla nyfiken på om det var en pojke eller flicka.

Denna vecka är jag å Anna själva hemma, Thomas är på utbildning i Göteborg *suck*
Som tur är har man ju lite planer iaf. Imorrn ska vi till BVC på 6mån koll, Onsdag är det öppna förskolan och visa sjalar ihop med en mamma från Linköping och sen får vi se om jag kanske åker å grattar lilla Elin på 1års dagen.


Jaha, där var dator tiden slut, fattar inte varför Anna endast vilar 10min åt gången.

Kommentarer
Postat av: Ewa

hoppas ni har haft det bra hos svärföräldrarna. jag vill jättegärna komma in, ska höra med elina farfar om han inte kan skjutsa in mig och åka in igen på kvällen. annars e ni jätevälkommns hit

2008-10-13 @ 14:54:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0