Dränkt katt & stirrande föräldrar

Jaha, nu har man varit på bebimassage igen, Anna njuter verkligen av det, ett tag iaf :-)
Minglade lite på öppna förskolan och hade Anna i sjal då hon blev trött å somna,
men shit va folk kollar konstigt på en då.
Är det nå fel med att använda den äldsta tekniken som finns för att bära barn?
Är jag knäpp som gör det? NEJ!!!
Dessi (som håller i öppna förskolan) och jag bestämde att jag skulle ta med sjalar som mammor å pappor får testa den 15/10 mellan 9-12 då dom har öppet . Jag hoppas det kommer många, och att folk vågar testa.
Det är inte svårare än vad man gör det, och inte konstigare för den delen heller.

När vi skulle gå hem spöregnade det, självklart har jag ju skutit upp inhandlandet av regnskydd till vagn å mej så innan vi var hemma var jag lika blöt som en dräkt katt, skitsnygg med andra ord :-)
Men imorgon kommer min räddning Ewa, ska få köpa ett regnskydd till vagnen av henne, så gulligt.
Nu ska jag bara hitta nå åt mej med, tror dock jag har nere i källaren.

Ne nu blir det lunch å sen lite gos med min griniga unge :P
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0