2 irritationsobjekt på samma dag

#1

Men lilla vän hon kanske bara behövde lite stöd, eller nä? Du kanske vet mer om henne än vad vi som läser detta gör men det låter som honom bara vill snacka med någon. Kan inte din man ställa upp på det? Ha det bra!

Hmm ok, sen när blev jag dennes lilla vän? å sen så fattar jag inte hur bra hon läst inlägget. Min karl lät ju henne snacka, men ska han låta sin sömn bli lidande för att hon ringer igen?
*Suck* Hade denna person som skrev kommentaren haft barn, kanske hon hade fattat min ilska.

#2

BlondinBella - I sitt kollage över höst måsten hade hon med en mopps (?)
När ska denna citystressade  "modesessa" ha tid men en liten vovve?
Skulle hon anställa någon att ta han om den på dagen å själv gosa med den på kvällen när hon kommer hem å byter om innan utgång igen?
*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0