Anna i ugglebody

För ett tag sedan köpte jag detta underbara uggletyg av äpplebus på sjalbarn.se.
Jag funderade länge på om jag skulle göra pyjamas,tröja,klänning,body eller något annat, men idag blev det en body.
Den kanske inte blev så himla bra som jag hade hoppats men så är jag inte van att sy i detta materialet heller.
Nu väntar jag bara på en annan beställning, ett tyg med vit botten och bruna ugglor och ett med bruna kaniner (kaninerna är från jny design)



Anna är allt ett litet charmtroll, men hon tyckte nog att blixten i kameran va lite stark :)



Sårskinnet som Anna sitter på är från IKEA men köpt begagnat av Thowida (även hon från sjalbarn.se)
Det har blivit Annas favvoplats för vilostunderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0