grått å mjölkfritt

jaha, var är alla julkänslor? inte här iaf, här är det bara grått å trist. Det som var så vitt å vackert i helgen, varför skulle det bli plusgrader igen *morr*
en vecka kvar till julafton och ännu är man inte klar med alla julklappar. egentligen borde jag sitta å sy nu men Anna har somnat i min famn så nu sitter jag där jag sitter. Ikväll ska vi til Theres på fika å så ska jag lämna tillbaka symaskinen jag lånat av henne, min gick sönder i förrgår *snyft*
sen så är Anna laktosintolerant (finns de nå jobbigare ord? förutom nationalencyklopedin då) så nu får vi kolla precis allt hon äter, och koka egen välling mm. Lite extra jobb blir det ju, men det är sånt som händer.

har mörjat hänga lite på mIRC igen, va 5år sen sist :) rätt kul å stöta på folk man snacka me då.
sen så e jag rätt less. är en del folk som kikar in här på min blogg, men väldigt få som skriver nå tillbaka. skriv en punkt bara, det är iaf nå.

ha de

Kommentarer
Postat av: zandrama

Kommentar. ;)



Jag tycker du syr otroligt fina saker! :)

2008-12-18 @ 13:27:16
URL: http://zandramapyssel.bloggagratis.se
Postat av: neavida

punktelipunkt...

(från SB)

2008-12-21 @ 23:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0